Patiënten over chiropractie
Laat ook uw blokkades corrigeren
door onze chiropractoren!

Jeroen

Patiënt over chiropractie: Jeroen

Je kunt bij ons altijd terecht voor diverse aandoeningen aan de rug en het bewegingsapparaat. Maar wist u dat chiropractie ook bij andere ziektes voor verlichting kan zorgen?

Zo vertelde Jeroen le Duc ons via email. Ongeveer twee jaar geleden kreeg hij last van zijn rug vanwege een onjuiste positie van de ruggenwervels. Jeroen kwam via een goede vriend terecht bij Kumaran, onze ‘award winning’ chiropractor van onze vestiging in Meppel. Jeroen gaf bij het intakegesprek aan dat er bij hem onlangs de ziekte van Crohn was vastgesteld waardoor Kumaran wist waar de focus moest liggen.

Na een paar behandelingen verdween de stijfheid uit Jeroens rug. Kumaran is deskundig op het gebied van gezondheid en voeding en gaf Jeroen tijdens de behandelingen tips mee om beter om te kunnen gaan met zijn ziekte.

Daar bleef het alleen niet bij: Jeroen heeft naar aanleiding van zijn ervaring met de Rugzorgkliniek zijn eigen onderzoek doorgezet. Hij leeft nu geruime tijd zonder pijn en andere ongemakken die bij zijn ziekte komen kijken en heeft nooit medicijnen hoeven gebruiken. Momenteel is Jeroen bezig met het opbouwen van het bedrijf Crohnproof om zo andere patiënten met deze vervelende ziekte te kunnen helpen met omgaan met de symptomen. Neem gerust een kijkje op:

www.crohnproof.nl

www.facebook.com/crohnproof