Liespijn

Liespijn | RugZorg

Een symptoom is een aanwijzing dat het lichaam niet optimaal functioneert. Subjectieve symptomen zijn klachten zoals vermoeidheid, hoofdpijn, duizelingen, tintelingen, rugpijn of zenuwpijn welke niet door een ander kunnen worden gezien of aangetoond. Objectieve symptomen zijn zichtbaar, zoals scheefstand en zwelling, of aantoonbare afwijkingen van meetbare waarden, zoals spierspanningen, bloeddruk, temperatuur, hartritme of bloedwaarden.

Liespijn

Heeft u last van een vage, zeurende pijn in uw liesstreek? Doet bewegen pijn? Liespijn kan zeer onaangenaam en vervelend zijn.

Heeft u, naast een stekende en snijdende pijn in de lies, een bobbel in de liesstreek of het buikvlies? Dan kunt u een liesbreuk hebben. Raadpleeg in dat geval uw huisarts, het kan eenvoudig verholpen worden.

Effectieve behandeling liespijn

Heeft u pijn in uw lies? In veel gevallen is het verkramping van de spier. Blijf niet onnodig rondlopen met liespijn en maak een afspraak.

Vanuit chiropractisch oogpunt kunnen blokkades van gewrichten, bij liespijn vaak bij de heup, de oorzaak zijn van uw klachten. Door de blokkades te corrigeren, kan de oorzaak van deze aandoeningen worden aangepakt. Hierdoor vermindert uw liespijn en kan deze op termijn zelfs geheel verdwijnen.

Voor meer informatie, het maken van een afspraak of een vrijblijvende rugscan kunt u contact opnemen met onze algemene informatie- en afsprakenlijn 0800-1977 (gratis).

RugZorgKliniek - Uw rug, onze zorg!