Rustloze benen

Rusteloze benen | RugZorg

Een syndroom is een specifiek symptoom of een specifieke combinatie van symptomen. Bij een losstaand algemeen symptoom zoals hoofdpijn, nekpijn of rugpijn is er dus niet sprake van een syndroom. Veel syndromen zoals Whiplash, Ischias of Fibromyalgie hebben geen aantoonbare beschadiging of ziekte(proces). Chiropractie ziet blokkades als onderliggende oorzaak van zowel symptomen als syndromen.

Rusteloze benen

Heeft u last van een kriebelend en branderig gevoel in uw kuiten of benen? En moet u uw benen bewegen? Rusteloze benen worden ook wel restless legs genoemd. Sommige mensen hebben alleen ‘s nachts last van rusteloze benen, anderen hebben er ook overdag last van. De klachten gaan meestal niet zomaar over. Blijf daarom niet onnodig rondlopen met uw rusteloze benen en maak een afspraak.

Rusteloze benen opheffen

Lukt het niet om uw benen stil te houden of heeft u last van een kriebelend gevoel? Vanuit chiropractisch oogpunt kunnen blokkades van gewrichten, vooral in de wervelkolom, de oorzaak zijn van rusteloze benen. Door die blokkades ontstaan zenuwirritaties.

Door de blokkades te corrigeren, kan de oorzaak van deze aandoeningen worden aangepakt. Hierdoor verminderen uw rusteloze benen en kunnen op termijn zelfs geheel verdwijnen.

Voor meer informatie, het maken van een afspraak of een vrijblijvende rugscan kunt u contact opnemen met onze algemene informatie- en afsprakenlijn 0800-1977 (gratis).

RugZorgKliniek - Uw rug, onze zorg!