Rugpijn
RugZorgKliniek verhelpt en
vermindert uw klachten

Spit - Acute lage rugpijn

Heeft u pijn in uw onderrug in het gebied tussen de onderste ribben en de billen? Lage rugpijn, ook wel spit genoemd, is een veel voorkomende klacht en bijzonder vervelend. In veel gevallen gaat lage rugpijn vanzelf weer over, maar blijft u last houden? Blijf niet onnodig rondlopen met uw rugklachten, want het belemmert u in uw doen en laten.

Blokkades opheffen bij lage rugpijn

Voelt het alsof het u in uw rug is geschoten of heeft u pijn bij het bukken of opstaan en wilt u zo min mogelijk bewegen? Dan kan een chiropractor u snel van uw pijn afhelpen.

Vanuit chiropractisch oogpunt kunnen blokkades van gewrichten, vooral in de wervelkolom, de oorzaak zijn van lage rugklachten. Door de blokkades te corrigeren, kan de oorzaak van deze aandoeningen worden aangepakt. Hierdoor vermindert uw rugpijn en kunnen de klachten op termijn zelfs geheel verdwijnen.

Preventie bij lage rugpijn

Preventie is vaak de beste remedie tegen lage rugpijn. Wanneer een patiënt regelmatig een chiropractor bezoekt, kan die niet alleen helpen de lage rugpijn te verlichten, maar ook advies geven om de pijn in de toekomst te voorkomen. Door de juiste oefeningen te doen en ergonomische technieken te gebruiken kunt u ervoor zorgen dat de pijn wegblijft.

Interesse in een behandeling

RugZorgKliniek is gekwalificeerd om klachten als lage rugpijn te behandelen en behaalt goede resultaten op een effectieve manier.

Voor meer informatie, het maken van een afspraak of een vrijblijvende rugscan belt u voor RugZorgKliniek Assen 088- 2057265 en voor RugZorgKliniek Leeuwarden 088-2057264 (lokaal tarief).

RugZorgKliniek - Uw rug, onze zorg!